- Paydaşlarla(Stackholders) Proje Hedefine Ait Detayları Kararlaştırın
Proje için amaçlarını tartışmak için Ürün Direktörü (proje sponsoru) ile görüşün. Bu hedefleri netleştirmek ve projeyi yolunda tutmak için proje amaçlarını SMART hedeflerine dönüştüreceksiniz.
- Paydaşların Projeye Etkisini Değerlendirin
Ardından, paydaşlarınızdan bazılarını tanıyacak ve projeye nasıl uyduklarını öğreneceksiniz. Bir paydaş analizi ve paydaşın gücü, ekip üyeleri, yatırımcılar ve daha fazlasıyla en iyi nasıl ve ne sıklıkla iletişim kuracağınıza karar vermenize yardımcı olacaktır.
- Hizmeti tanıtmak için roller ve sorumluluklar atayın
Projeyi tanıtmak için pazarlama ve satış stratejisini planlamalı, web sitesini yeniden tasarlamak için ekipler oluşturmalısınız. Çeşitli proje görevleri hakkında kimin sorumlu, kime hesap verebilir, kime danışılması ve bilgilendirilmesi gerektiğini belirlemek için RACI çizelgelerini kullanacaksınız.
- Projenin bir sonraki aşaması için bir döküman oluşturun
Başlatma aşamasını tamamlarken, odağınız dahili işlemlere kayacaktır. Proje için eğitim, tamamlama ve teslimat prosedürleri planlarken ekibinize rehberlik edecek bir proje başlatma belgesi oluşturacaksınız.